czwartek, 30 maja 2013

LIEBSTER BLOG AWARD



Witajcie :)




Zostałem nominowany, do Liebster Blog Award, 
przez Moolla - autorkę bloga "Anioł nieco roztargniony".

To moja pierwsza nominacja
i przyznam, to całkiem fajne :)


Zasady:

Nominacja do 'Liebstera' jest otrzymywana, za dobrą pracę.
Przyznaje się ją blogom o niższej liczbie obserwatorów,
więc daje możliwość rozpowszechnienia bloga.
Po odebraniu owej nominacji, należy odpowiedzieć
na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała.
Następnie Ty nominujesz 11 osób (informując je o tym),
oraz zadajesz im 11 pytań. Nie można nominować
osoby, która Cię wybrała!


Moolla dziękuję Ci bardzo!!! :D


A o to pytania, które zostały mi zadane:


1. Co w swoim wyglądzie lubisz??

Lubię siebie, po prostu!
Trzeba zaakceptować siebie takim, jakim się jest,
bo już wiem, że wygląd można zmienić,
ale trzeba tego mocno pragnąć i do tego dążyć!

2. Jeżeli znalazłabyś/znalazłbyś się na 
bezludnej wyspie to...

Zrobiłbym wszystko, żeby przeżyć i rozwijać się!

3. Ulubiony niezdrowy posiłek??

Spaghetti carbonara!

4. Książka, którą poleciłabyś/poleciłbyś każdemu??

"Zjedz tę żabę" Brian Tracy - czyli "21 metod
do podnoszenia wydajności w pracy
i zwalczania skłonności do zwlekania"

5. Najmilszy komplement jaki kiedykolwiek
usłyszałaś/usłyszałeś??

Dziękuję za pomoc, bardzo motywujesz!

6. Zawsze masz przy sobie...

Pozytywne myśli, które pchają mnie do przodu! :)


7. Ile czasu dziennie spędzasz w sieci??

Ciężko powiedzieć, ale ok godziny/dwóch 
dziennie, a w dni wolne od pracy trochę więcej...

8. Ulubiony zestaw ćwiczeń??

Aerobowy z Ewą Chodakowską, a siłowy
(na rzeźbę i spalanie) 7 Minutowy Trening,
o którym za niedługo napiszę :)

9. Słodko, czy słono??

Już, słono... 

10. Kawa, czy herbata??

Herbata - zielona :)

11. Do kogo najczęściej się uśmiechasz??

Do siebie w lustrze :P


Blogi nominowane przeze mnie:

http://odzywiaj-sie-zdrowo.blogspot.com/
http://odzywiam.blogspot.com/
http://naturalna-droga.blogspot.com/
http://notaknaoko.blogspot.com/
http://mojogrodek.blogspot.com/
http://www.lekkowkuchni.pl/
http://laurabedziefit.blogspot.com/
http://curlykarolina.blogspot.com/
http://zielonekoktajle.blogspot.com/
http://zdrowa-odnowa.pl/
http://wiara-walka-wygrana.blogspot.com/


Moje pytania dla was...

1. Czy masz jakiś konkretny cel w życiu - jaki??


2. Co Cię najbardziej motywuje do działania??

3. Twoje największe marzenie??

4. Jak widzisz siebie za rok??

5. Jak widzisz siebie za 5 lat,
jeżeli będziesz robiła/robił to co do tej pory??

6. Co chciałabyś/chciałbyś zmienić w swoim życiu??

7. Jakie błędy najczęściej popełniasz,
prowadząc zdrowy styl życia??

8. Jakie sukcesy masz na swoim koncie??

9. Jak spędzasz wolny czas??

10. Miejsce do odwiedzenia...

11. Twoja pasja??



Do następnego :)


6 komentarzy:

  1. czesc! bardzo dziekuje za nominacje, jest mi niezmiernie milo :) ale czy moglabym odpowiedziec na pytania w komentarzu? dwa dni temu odpowiadalam u siebie na blogu na 3 zestawy pytan i nie chcialabym sie po prostu powtarzac z nominacjami :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :)
    Proszę bardzo;)
    Oczywiście, że tak!!! Co za pytanie;P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. hej! Bardzo dziękuję za nominację. Ale pytania są dość filozoficzne, więc muszę się trochę zastanowić, zanim odpowiem :)Udanej soboty!

    OdpowiedzUsuń
  4. oto moje odpowiedzi:

    1. Czy masz jakiś konkretny cel w życiu - jaki??

    moim celem jest sprawianie radosci moim najblizszym :)

    2. Co Cię najbardziej motywuje do działania??

    kiedy widze efekty mojej pracy

    3. Twoje największe marzenie??

    mam dosc przyziemne marzenia - miec prace, ktora daje satysfakcje, szczesliwa i zdrowa rodzine, dom, do ktorego chce sie wracac

    4. Jak widzisz siebie za rok?? duzo lzejsza i w dobrej formie ;)

    5. Jak widzisz siebie za 5 lat,
    jeżeli będziesz robiła/robił to co do tej pory?? nie mam nawet pojecia jak moje zycie bedzie wygladalo za rok, wiec trudno mi powiedziec, ale mysle, ze w tym czasie chcialabym wrocic do Polski

    6. Co chciałabyś/chciałbyś zmienić w swoim życiu??

    sa rzeczy ktorych nie moge zmienic, a poza tym jest mi dobrze tak jak jest

    7. Jakie błędy najczęściej popełniasz,
    prowadząc zdrowy styl życia??

    trudno mi utrzymac wypracowana ciezko wage, predzej czy pozniej niestety powraca efekt jojo

    8. Jakie sukcesy masz na swoim koncie?? utrata 12kg, male sukcesy w kuchni, dobrze zdane egzaminy na zagranicznej uczelni, nauka francuskiego w ciagu niecalego roku

    9. Jak spędzasz wolny czas?? bardzo roznie, czesto na wymyslaniu nowych potraw, w kinie, przy dobrym filmie, podrozujac, czytajac...

    10. Miejsce do odwiedzenia... koniecznie Ameryka Poludniowa i Polnocna

    11. Twoja pasja?? kuchnia, muzyka i filmy




    Pozdrawiam,

    Karolina :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Kuba :)
    Trafiłam na Twojego bloga przypadkiem, ale bardzo zaciekawiła mnie Twoja motywacja do działania :) i efekty widoczne na stronie Ewy Chodakowskiej (na fb). Dzięki Tobie ja chyba też się zmotywuję w końcu do działania i zacznę ćwiczyć:) ale chciałam zapytać o coś innego. W odpowiedziach na pyt. jaka jest książka, którą poleciłbyś każdemu - szczerze przyznam, że pierwszy raz o niej słyszę i zanim ją kupię chciałabym Cię zapytać czy ona Cię jakoś ukierunkowała, bo jeśli chodzi o mnie to zainteresowało mnie sformułowanie "sposoby na zwalczanie skłonności do zwlekania", czy mógłbyś przybliżyć co to za wiedza tajemna?
    Pozdrawiam :)

    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Blogi, które wytypowałeś do zabawy odwiedziłam i niektóre są bardzo ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń