czwartek, 13 czerwca 2013

NIEMOŻLIWE, STAJE SIĘ MOŻLIWE...



Witajcie :)


Dzisiaj post motywacyjny, w którym postaram 
się Wam pokazać, to co ja sam jakiś czas temu dostrzegłem!


Opowiem Wam najpierw pewną historię...

"NIEMOŻLIWE, STAJE SIĘ MOŻLIWE"

Historia mówi o tym, o czym pewnie już słyszeliście!

Jest to opowieść o młodym człowieku, 
który chciał zarobić duże pieniądze!

Nie wiedział tylko, jak się ma do tego zabrać.
Postanowił więc, że uda się do pewnego Guru. 
Wymagało to od niego trochę wysiłku, 
ale po paru dniach udało mu się dotrzeć do Guru.
Pierwsze co zrobił, to powiedział mu,
 że chce być na tym samym poziomie co on!!!

Ten odpowiedział mężczyźnie:

Dobrze, jeśli chcesz być na tym samym poziomie
co ja, to przyjdź o 4 rano na plażę!!!

Ale ja chcę zarobić pieniądze, a nie popływać!

Przyjdź jutro o 4 rano na plażę, 
jeśli chcesz zarobić pieniądze...

Po co on każe mi przyjść na plażę o 4 rano,
przecież ja go prosiłem o to, żeby mi pokazał
jak szybko zarobić pieniądze!!!
(zastanawiał się młody człowiek)

Po dłuższych zastanowieniach młodzieniec 
zdecydował, że pójdzie na tą plażę,
ale dalej nie wiedział czemu ta wizyta
na plaży ma służyć...??

Więc młodzieniec wstaje o 4 rano,
strasznie nakręcony, ubiera garnitur,
choć powinien założyć szorty...

Starzec chwyta go za rękę i pyta:
- jak bardzo pragniesz sukcesu??

On odpowiada: naprawdę bardzo mocno!!!

Guru mówi: więc wejdźmy do wody!

Wchodzą obaj po pas do wody...

Młodzieniec: facet oszalał, miał mnie nauczyć 
zarabiania pieniędzy, a nie pływania!

Nie prosiłem o kurs ratownika!
Chcę zarobić kasę!

Guru: chodź trochę głębiej!

Więc wszedł i miał wodę, aż do szyi.

Ten stary oszołom zarabia pieniądze,
ale jest szalony!!!

Chodź jeszcze troszkę głębiej!
Poszedł głębiej i miał wodę, aż do ust.

Starzec: nie cofaj się, myślałem, że chcesz odnieść sukces...

Tak chcę!!!

Więc chodź głębiej!!!

Ten poszedł, a Guru złapał go za głowę
i zanurzył w wodzie, trzymał mocno!
Młody próbował się uwolnić, ale ten 
dalej trzymał. Młody panikuje i stara
się wyrwać z całych sił, ale starzec
nawet nie popuszcza!!!

Na moment zanim młodzieniec miał 
stracić przytomność, ten go wyciąga...
i mówi: mam do Ciebie pytanie
gdy byłeś pod wodą, czego najbardziej pragnąłeś??

Guru kontynuował: jeżeli chcesz sukcesu,
tak bardzo jak chcesz oddychać,
to go osiągniesz!!!

KONIEC


Jeżeli pragniemy czegoś tak bardzo, 
jak powietrza, to uwierzcie, że to osiągniemy!!!

Nie wiem, czy ktoś z was miał już kiedyś problemy
ze złapaniem oddechu...

Ja przeżyłem taką sytuację!
Jak byłem mały topiłem się na basenie w uzdrowisku, 
gdzie nie było ratowników!
To było najokropniejsze przeżycie z mojego dzieciństwa,
nie miałem już siły utrzymywać się na powierzchni,
nałykałem się dużo wody i nie umiałem złapać powietrza!
 Wtedy moja starsza siostra Ania, mnie wyciągnęła!
Za co jej bardzo dziękuję!!!

W takiej sytuacji nie obchodzi Was ulubiony
serial, że dzwoni telefon, nie obchodzi was
impreza, ani znajomi!!!

Jedyną rzeczą jaka jest dla Was ważna - gdy próbujecie 

złapać oddech, jest POWIETRZE!!!


I kiedy dotrzemy do punktu w którym pragniemy
SUKCESU (być fit)...




...wtedy nam się uda!!!!!!!!!!!!!


Większość ludzi na Świecie chce odnieść jakiś
sukces, ale nie pragnie tego z całych sił!

Po prostu trochę tego chcą...

nie pragną tego tak, jak chcą imprezować, 
być lubiani przez innych, czy jechać do kina!
Większość z nas nie chce sukcesu tak bardzo,
jak innych rzeczy, które są po prostu przyjemniejsze!

Czasami trzeba dać z siebie dwa,
a nawet trzy razy więcej niż zwykle!!!

------------------------------

Wszyscy chcemy więcej szczęścia, pieniędzy,
chcemy być ładniejsi, zdrowsi, lubiani, bardziej umięśnieni, itd.
Najlepiej jeszcze jakby to wszystko pojawiło się
teraz, w tym momencie i żeby nie trzeba było
za dużo robić!!!

Prawda jednak jest taka, że jeżeli chcemy coś

osiągnąć, to wpierw musimy tego bardzo,
ale to bardzo mocno pragnąć, później dodać
działanie, a z czasem uda się nam dojść do 
upragnionego celu!!!

Nic nie pojawi się za dotknięciem czarodziejskiej

różdżki, ani po łyknięciu super tabletki...

Jeżeli coś, co chcemy osiągnąć wydaje nam 

się za duże, to po prostu trzeba podzielić
to sobie na mniejsze części.
Na takie które nie będą nam sprawiały
tyle trudu i które z czasem staną się przyjemne!

POWOLI, A DO CELU!

Jeśli zrobiliście już ten pierwszy krok - to znaczy, że już IDZIECIE!!!
Nie ważne w jakim tempie - ważne, że do PRZODU!!!


A teraz powiedz:

!!! WIERZĘ W SIEBIE, ZROBIĘ TO !!!

Inni mogą??

Co??

i JA nie dam rady??



Do następnego :)



3 komentarze:

  1. Ja już zrobiłam pierwszy kroczek do bycia fit.. Dziś zajrzałam na Twojego bloga aby zacząć odżywiać się zdrowiej..

    OdpowiedzUsuń