wtorek, 3 września 2013

Mój sprawdzony TRENING...



Witajcie :)


Jakiś czas temu wspominałem Wam o moim aktualnym 
treningu, który znalazłem w trakcie odchudzania...

W początkowej fazie odchudzania najwięcej osiągnąłem dzięki
zmianie trybu odżywiania, zdobytej wiedzy w zakresie siły umysłu
człowieka nad jedzeniem - o którym będzie już niedługo...
oraz ćwiczeniami z Ewą Chodakowską i basenem.

Jak wiadomo 70% ODŻYWIANIE i 30% ĆWICZENIA!!!




W pewnym momencie jednak to nie wystarczało...
zacząłem więc szukać treningu - który zbuduje i wzmocni moje mięśnie
(których wcześniej nie miałem prawie wcale),
ale nie będzie pochłaniał dużej ilości czasu oraz będzie go można stosować w domu!

W tym też czasie dołowałem się tym, że moja praca 
strasznie, ale to strasznie utrudnia mi moje marzenia - 
a największym jest właśnie wypracowanie sobie wymarzonej sylwetki...

Czasem zdarzało się tak, że nie miałem ani ochoty, 
a tym bardziej siły na jakikolwiek trening, ponieważ przy
250 godzinach pracy w miesiącu i po kilkanaście godzin
na dzień, człowiekowi nie chce się ruszyć nawet palcem!!!

Wiecie co mam na myśli??

Nie chcę być ani kulturystą, ani profesjonalnym sportowcem,
ale po prostu chciałbym być zdrowy i wysportowany na tyle, że
jak spojrzę w lustro, to uśmiech nie będzie mi schodził z twarzy (choć już tak jest! :D)

Chciałbym kiedyś moim dzieciom przekazać wiedzę na temat
zdrowia, zdrowego odżywiania i wprowadzić w ich życie 
"wychowanie fizyczne" żeby też były zawsze zdrowe!
 Chcę to zrobić, ponieważ sam tego nie miałem 
i musiałem się strasznie męczyć, żeby weszło mi to w krew - "NAWYK"
Jak trafiłem na ten trening??

Po obejrzeniu jednego z odcinków "Dzień dobry TVN", w którym mowa
była o zarabianiu w internecie, uznałem, że poszukam trochę na ten 
temat, bo zrobiło się to ostatnio modne!

Przez totalną głupotę trafiłem na 7 minutowy trening, którego
sama nazwa już od razu wzbudziła moje zainteresowanie, ale podchodziłem
do tego z rezerwą, bo zazwyczaj jest wiele szumu o nic!

Z racji tego, że wszystko zapowiadało się fajnie, postanowiłem
najpierw sprawdzić go na swojej skórze i okazał się być strzałem w dziesiątkę!!!

Jest to dobrze stworzony program i przede wszystkim

oparty na badaniach naukowych, więc postanowiłem go promować...
ponieważ jest naprawdę skuteczny!

Dwaj goście ze Stanów (którzy wymyślili ten program) to nie są jacyś laicy... tylko jeden z nich - Chris Reid zdobył mistrzostwo Świata w taekwondo

w 2004 roku, a drugi Joel Therien - niegdyś kulturysta, teraz to bardzo dobry businessman.

Także wydaje mi się, że Ci Panowie raczej znają się

na mięśniach jak nikt inny!!!

-------------------------------------------


Co to jest 7 minutowy trening??

7 minutowy trening - to wirtualny trener osobisty z harmonogramem
ćwiczeń, monitorem wagi i jedzenia.

7 minutowy trening daje Ci – idealny zestaw ćwiczeń by uzyskać sprawność fizyczną, schudnąć lub nabrać masy. Wszystko w zależności od twojego początkowego poziomu sprawności, ponieważ na samym początku, zaraz po rejestracji w 7 minute workout - każdy klient wypełnia swój profil FIT i sam decyduje co chce osiągnąć.
Wypełnisz swój profil FIT i wirtualny trener podaje ci odpowiedni zestaw ćwiczeń, plan ich wykonywania, oraz (co stanowi sens tego programu) po każdym wykonanym ćwiczeniu zapisujesz ile razy dane ćwiczenia zostało wykonane w historii. W ten sposób obserwujesz swój progres!
Więc kiedy się zarejestrujesz, otrzymasz zestaw ćwiczeń na pierwsze 10 dni.  Po 10 dniach otrzymasz kolejne zestawy ćwiczeń. Jeśli będziesz kontrolować swój rozwój, ćwiczyć i robić postępy, to system wykryje że robisz progres i podsunie kolejne zestawy ćwiczeń. Nieźle!
Co więcej? Kiedy uzupełnisz profil FIT, system podpowiada Tobie ile kalorii dziennie masz spożywać. System upraszcza liczenie kalorii przeliczając je na kredyty.
Są także gotowe przepisy dietetyczne, i każdy z nich ma określoną liczbę kredytów. Czyli oprócz kontroli Twoich ćwiczeń, kontrolujesz również jedzenie, za pomocą harmonogramu.
Co jest bardzo zachęcające na początku nie musisz stosować diety, wystarczy, że ograniczysz kalorie płynne, takie jak gazowane napoje, piwo, słodycze i zaczniesz ćwiczyć z 7 minutowym treningiem (7 minute workout).

Jeżeli już dziś ktoś z Was będzie zainteresowany sprawdzeniem
7 minutowego treningu, to możecie zarejestrować się pod linkiem:



W razie pytań, piszcie na priv!


Do następnego :)


2 komentarze:

  1. hej, jestem ciekawa czy to jest płatne?

    Pozdrower
    JeCamiLove
    www.jecamilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również chciałam sie dopytać czy ten program jest płatny?

    OdpowiedzUsuń